neděle 20. prosince 2015

UŽ SVÍTÍ

všechny svíčky na adventních věncích..
Už jen chvilinka 
a Ježíšek bude zase s námi..
Chalupa je už jakžtakž připravená,
cukroví nazdobeno, uloženo,
koupen stromeček
( konečně)
Nic píchavějšího jsme v životě neměli,
ale nebylo z čeho vybírat a než zvolit křivé a už napůl oschlé borovičky,
tak raději tohoto pichlouna.
Mně se nejvíc zamlouvala krásná jedle.
Byla ovšem vysoká snad metry
my potřebujeme tak maximálně  
2 metry.
Já bych to klidně uřízla,ale asi by to nebyla žádná krása
a pak by mi bylo líto těch 900 korun..
Zdobit budeme až ve středu,
protože při snaze usadit stromeček do stojánku,
stojánek nevydržel
a prasknul..
Takže ke stromečku potřebujeme další stojan..
Přijeli jsme z chalupy až v půl 10,
nějak jsme se nemohli z chalupy " vykopat" :o).
Já bych nejraději zůstala,
ale kdo by za mě učil:o)
-------
Doma jsem zapálila 
všechny svíčky
a užívám si alespoň chvíli příjemného nicnedělání 
a odpočinku..
Očima hltám světlo svíček
a je mi tak nějak hezky..
Konečně svátečně..
adventně..
zlatě..



Možná je mi krásně i proto,že kolem sebe mám skvělé lidičky
a i daleko od sebe přátele..
Je to neskutečné, jak i vzdálený virtuální svět
dokáže být člověku blízký..
....
Přání, které mě v pátek čekalo ve schránce 
mi udělalo neskutečnou radost..
Bylo od Irenky..
Nádherné PF
a obrázek jen a jen pro mě
Navíc musel dát neskutečně práce..





Irenko, moc děkuji, 
je to nádhera!
.........
Vám Všem přeji krásný nový vánoční týden
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.