středa 4. února 2015

EMA MÁ MASO

JÁ MÁM "MÁMU"
-------

Moc jsem se na ni těšila 
a dnes ke mně přišla
 a já za ni moc děkuji.
Začala jsem číst 
a její slova krásně hladí po duši..
Nádhera,
už teď vím, 
že nezůstane u jednoho čtení 
a že se k ní budu vždy ráda vracet..
Už proto, 
že její autorkou
je spisovatelka Věruška,
kterou znám,
ale hlavně pro to,
jak ona sama píše 
" to krásné obyčejné "...
Obyčejné dny, chvíle,..
Těším se na čtení
a chci si to náležitě užít..
Budou prázdniny a já už teď vím, 
co určitě nezapomenu přibalit!
Určitě budu u té knížky také brečet,
 protože i mě bude vracet do dětství.
Moje dětství bylo neskutečně krásné 
a moje "máma" byla nejlepší mámou na celém světě.
Nemám rodiče, 
odešli,
ale v mém srdci jsou a budou navěky!
Máma a táta,
dvě bytosti, 
které já druhým neskutečně závidím!
------
Dnes jsem byla obdarována hned dvakrát..
knížka 
srdce.
Srdce mi darovala Radunka,
která je úžasnou maminkou 
šikovného Pepánka 
a krásné Lucinky
a já jsem s nimi dnes trávila pěkné odpoledne.













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.