čtvrtek 12. února 2015

VALENTÝN ZE ŠKOLY

 takhle jsme se připravovali na Valentýna u nás ve třídě..
S předstihem, protože právě tento týden máme jarní prázdniny..
Fotky nejsou až tak kvalitní.
V pátek jsem totiž zapomněla doma foťák.
Zavolala jsem manželovi
a poprosila, aby mi foťák dovezl. 
Přivezl a tak jsem hned chtěla udělat pár fotek.
A hádejte..
SD karta byla kde?
Doma v notebooku:o(..
A tak nakonec byl mobil dobrý..
Ne vždycky se prostě daří:o).

Vyrobili jsme srdíčkové skřítky Valetýnky..


namalovali jsme srdce..

každý si namaloval takovou barvu, kterou má nejraději..


Valentýnci se všem moc povedli..snad doma udělají radost..

Jak pozoruji,
tak spousta z vás na Valentýna tvoří..
Já taky ráda slavím:o)
cokoli:o)
Mějte krásný dnešní den
a držte mi palce,
Máme tu  obě holky samotné
snad se Emičce nebude stýskat v noci po mamince..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.