neděle 1. února 2015

VÝŠIVKA SRDCOVÁ

tak po opravdu moc dlouhé době
(naposledy to byl jablíčkový ubrus - ZDE)
jsem vzala do ruky bavlnky a jehlu 
a začala opět vyšívat..
Hledala jsem na Pinterestu, do čeho se vrhnu
a protože je brzy Valentýn, 
tak jsem se pustila do srdce..
Vyšívání by mělo být základem k šití,
ale to ještě uvidíme:o)..
První, co jsem zjistila,
bylo to,
že moje oči už nejsou to co bývaly..
Žmourala jsem ze začátku divoce,
pak jsem se tak nějak zorientovala 
mezi dírkami
a už to docela šlo..
Kdyby nebylo předpůlnočního vyrušení 
tak jsem srdce zvládla asi za večer,
takhle jsem ho dokončovala ještě dnes..
A toto je výsledek!





vypadá to jako malé srdíčko, ale má na výšku tak 20 cm..
Je to OBR srdce:o))

A když už je to takové srdcové, tak jsem si to doma 
malinko osrdíčkovala:o))





Krásný večer
a s láskou 
Vaše Inka

předloha na srdíčko, kdyby někdo:o)..

zdroj PInterest

1 komentář:

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.