úterý 3. února 2015

STUDENÁ SPRCHA I S TEPLOU VODOU

:o) 
tak  a dneska to opět bude "vtipný":o))
Tedy ne úplně pro všechny 
a doufám, že to nebude  číst moje drahá polovička :o)..
Není to totiž tak dávno, 
co se nám doma rozbila sprcha ve sprchovém koutě..
Nic příjemného,
co si budeme povídat.
To se sprchujete a voda stříká i tam, kam nemá.
Chvilku to trvalo, 
ale nakonec manžel vzal svůj opravářský kufřík 
 a zmizel ve sprchovém koutě.
Prvních  pět minut bylo ticho
nebo spíš ozýval se zvuk nářadí..
Po deseti minutách se začala ze sprchového koutu 
ozývat nepublikovatelná slova, 
která se začala shlukovat do nepublikovatelných vět:o)!
Poté zesílil zvuk nářadí 
a já začala tušit, že je zle..
A bylo..
Manžel se sice dostal, kam potřeboval, 
aby zjistil, 
že hadička, která vede k vrchní sprše je prasklá.
Ostatně, to se dalo čekat.
Nedala se ovšem čekat ta díra, 
co zbyla po manželově opravě.
Hadička je nenávratně odstraněna
se slovy, že nám vlastně sprcha do ruky musí stačit:o)).
Chtěla jsem ho při práci vyfotit, což mi vážně nedovolil..
dokonce se zdálo, že na mě vrčí či co:o))..
Nevadí..
Ukážu vám naši novější sprchu!
Je originální,
nikdo takovou nemá 
a ani mít nemůže!
Navíc, no řekněte, 
kde bych vzala takový krásný fejeton,
nebýt originální sprchy. 
Představa toho, že ji opraví 
a bude vypadat úplně normálně
jako předtím?
A o čem bych pak psala?
Nad čím byste se pobavili?
Opravená, neoriginální sprcha, 
to není nic pro naši rodinu!

-------
 Manžel mi ještě vysvětlil,  
se jedná o odlehčený typ ve stylu retro,
přesto nemohu tvrdit, 
že si tuto originalitu necháme na věky.
Ale, buďme rádi, 
že voda teče( a to jak teplá, tak studená),
nekape
a stříká pouze tam, 
kam dosáhne naše ruka:o)..
---
Myslím, že manžel nebude hodinový,
ponechám si  ho na celý život:o))!
Krásný den..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.