středa 4. února 2015

TELEFONÁT

Manželovi zazvonil telefon..
Katka( dcera)
Haló?
z druhé strany
děéééédo, ahóój 
a to se několikrát opakovalo..
Manžel povídá Emičko, dej mi maminku a opět 
ahójj děééédo:o)..
asi po 3 minutách telefon vypnul..
Pak zavolal dceři, co chtěla..
Katka vůbec netušila,
 že Emička, které je rok a půl,
volala dědu.
Dodnes si pamatuji,
 jak jsme učili děti vytáčet  čísla na telefonu
a co to dalo práce.
A dnes? 
Najde dědy obrázek 
a zmáčkne čudlík..
a
volá
ahójjj děééédo:o))
Technika nás nějak moc žene dopředu - děti ji stíhají,
a  mám pocit, že mě už předběhla 
a já nestíhám držet krok...
A co Vy?
Předbíháte , dobíháte nebo se už necháte jen unášet?
---------------
Já vzpomínám na doby,
 kdy jsme mamce psali dopisy do Ameriky,
šly  leteckou poštou,
 která trvala déle než 3 týdny.
To, co člověk napsal, už dávno neplatilo..
Nyní se s mamkou vidíme až  2x denně na Skypu.
Někdy je to častěji  než když je tady v Česku..
---------
Dnes se nám ve škole  podařilo spojit se s naším spolužákem Lukáškem,
který je od ledna v Austrálii.
Včera byl poprvé ve škole a tak mně a dětem vylíčil, jak to tam chodí.
Ukázal nám školní uniformu.
Mají i klobouček a když chodí ven o přestávce, která je až hodinu, 
tak ho musí mít. 
Platí tam prý pravidlo :
No head, no play!
Bez čepice, není hraní!
Učí se 6 hodin a vůbec nemají rozvrh, učí se podle toho, co řekne paní učitelka.
Jedna učí pondělí - středa a druhá čtvrtek a pátek. 
No , možná by nebylo špatné, 
kdyby mě nějaká učitelka chtěla vystřídat v půlce týdne:o))
---------
Vzpomínám na píseň Katapultů
Až se bude psát rok 2006,
a dobu, když jsme snili,
co asi bude..?
Tohle by mě ale ani ve snu nenapadlo!
Mějte se krásně 
a nenechte se tou technikou zničit:o))
Inka


zdroj Pinterest


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.