čtvrtek 19. února 2015

ILUSTRACE

 MALÍŘI...MALÍŘKY..
V minulém příspěvku jsem obdivovala
ilustrace akademického malíře Jana Kudláčka.

Mám ještě další oblíbené..
a to 
nesmrtelné obrázky Josefa Lady
to je moje dětství..
Moc ráda jsem si tyto obrázky prohlížela 
a hledala detaily..
-----
V současnosti se mi líbí ilustrace Markéty Vydrové

ilustrátorka Markéta Vydrová


A tady je moje další srdeční záležitost.
Autorka, s kterou jsem se již několikrát setkala přímo při její tvorbě
a která mě nadchla pro svou čistou duši
a pro svůj projekt

" Obhajoba pastelky"

MARIE BROŽOVÁ
klikni:o)

ukázka z její úžasné tvorby..

Pohádková babička

Dům knihy

Černý panter noci

Každoročně si kupuji její kalendáře..
má v Praze svou galerii..
Líbí se Vám její kresby?
Mějte krásný den..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.