pondělí 2. února 2015

KVĚTINY, TENTOKRÁT UMĚLE

JE OPĚT PONDĚLÍ 
a já musím tentokrát jinak:o)
Mám totiž ještě nádherné růže z vysvědčení, také mně vykvetly bílé hyacinty 
a na stole je stále růže v květináči, která stále rozkvétá..
Dnes jsem živou květinu prostě nekoupila..
Nejsem milovník umělých květin, 
ale mám v bytě jeden kout, poličku,
 kde pokud bych chtěla květinu,
 tak musí být jen umělá nebo usušená.
A tak jsem tentokrát koupila umělou..
No nevím, snažím se jí přijít na chuť,,
Spíš  si myslím, že tam dlouho nezůstane,
naštěstí nebyla moc drahá
 a nakonec asi skončí v nějaké jarní dekoraci..







Nemohla jsem vás ale ochudit o můj pondělní květinový sloupek,
a tak jsem ji i nafotila...
Mějte krásný zbytek pondělního dne..
Vaše Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.