sobota 21. února 2015

SOBOTA

odpočinek i práce
slzy i radost
prostě všechno..
Tak hezky popořádku!
Ráno - dlouhý odpočinek, pěkně jsem se prospala
pak snídaně jako když jsme byli malí..
Kakao a housky s máslem,
obyčejné, ale když jsou čerstvé křupavé housky, tak to milujeme..
Po poledni došlo na ty slzy.
Ne, nic se nestalo,
to já jen sledovala film Vzkaz v láhvi 
a úplně mě to dostalo tak, že došlo i na vzlyky..
Manžel se mi smál:o)..
No pak práce..
úpravy na bytě a takové to běžné uklízení..
praní, prach, atd..
Na chodbě se mi okoukala skříň
a už není zima 
a tak změnila svou podobu, 
teda spíš já ji dala novou tvář.

nyní
použila jsem opět washi pásky a dekorační zrcadla z Tchibo..
Naštěstí ze skříně to lze strhnout bez újmy:o)





předtím..



Pak jsem si objednala v Tchibo takové malé lampionky,
tak jsem jimi vyzdobila obývák.




Večer si pustím nějaký hezký film, 
vezmu do ruky háček
a budu dělat svou nekonečnou deku:o)..
Krásnou sobotní noc..
Vaše Inka

Moc děkuji za Vaše návštěvy i Vaše milé komentáře..





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.