čtvrtek 19. února 2015

ZPĚVÁČEK

Příběh, který teď napíšu se stal už asi před 10 lety,
ale vždycky, když se rodina sejde 
a chtějí se bavit na můj účet
(což se stává dost často:o)),
tak vytáhnou tuto historku..
A protože smíchu není nikdy dost 
a mně není zatěžko si udělat legraci i sama ze sebe,
tak vězte:
Jednoho dne jsme s manželem šli do spořitelny..
úplně obyčejný běžný den.
Před spořitelnou seděl asi čtyřletý cikánský chlapeček na lavičce 
a opravdu krásně , od srdce zpíval..
tuším, že Gottovu - Kdepak ty ptáčku..
a já jak jsem procházela,
tak jsem se tak mile sklonila 
a povídám mu:
" Ty jsi ale zpěváček!"
na to se mi dostalo jeho okamžité reakce:
" Ty jsi ale kráva!"
Manžel se mohl potrhat smíchy
a já se od té doby raději zdržuji jakýchkoliv projevů,
/ i lichotivých:o))/
Krásnou noc..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.