neděle 8. února 2015

NAROZENINY

"Ty pečeš dort?"
- jasně, vždyť přece slavím!
/ zděšení/
" Valentýn a svátek je přece až za týden, ne?"
-slavím svůj blog:o)
Má dnes narozeniny!
/zděšení/
"Ty jsi se snad úplně zbláznila!"
-ano, zbláznila jsem se,
přiznávám a ráda:o)!
"No, nevadí:o),
tenhle mám rád:o)"
- a mě má taky rád:o)..
/ to si myslím já/
- možná, kdybych to řekla nahlas, 
tak by opět následovalo:
/zděšení/
:o))
----
Úplně tak to ale není, 
pekla bych  něco stejně,
protože za chvilku přijedou na chalupu naši mladí 
a budou tu s námi na jarňáky celý týden.
---
To že jsem na tu buchtu napsala z legrace jedničku,
abych ho malinko popíchla,
tak to byl jen úmysl.
Zatím to není tak zlé, 
že bych speciálně pro blog pekla dort..
Peču ho pro bříška mých nejbližších, 
ať už se slaví nebo ne:o)..
Provokovat manžela mě ale baví
a on se vždycky rád nechá vyprovokovat!
:o)


Pokračování..
právě přijela dcera..
"Proč je na tom dortu ta jednička?"
-Můj  blog má první narozeniny...
" Ty ses úplně zbláznila"
:o))
Je celý tatínek..

a šup s ním do ledničky..
Krásné odpoledne..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.