sobota 14. února 2015

JARNÍ PRÁZDNINY TVOŘIVÉ

Mohlo by se zdát,
že jen hlídám vnučky  a užíváme si sněhu..
Chyby lávky!
Ani netušíte, jak já se těším,
až už konečně usnou a já se vrhnu na háček nebo na jehlu!
Udělala jsem přední stranu polštáře,
kterou čeká druhá strana,
ta bude ale ušitá 
a tak až doma na stroji.
A teď se nadšeně musím pochlubit..
Nakoupila jsem minulý týden velmi levně 
egyptskou česanou bavlnu s elastenem
klubko za pouhých 19 Kč
v přírodním smetanovém odstínu.
Neskutečně krásně se z ní háčkuje 
a tak už mám skoro 10 klubek
vyháčkovaných..
Deka přibývá, 
ale rozhodně 10 klubek nestačí
a tak jsem hledala na netu 
a kdo hledá, 
tak najde!
A tak jsem objednávala 
a nezůstalo jen u jedné barvy.
Ještě jsem si objednala bílou a černou
a pak ještě nějaká klubíčka 
a částka se vyšplhala nad 1000 Kč.
Klubko stálo sice už 25 korun, 
ale když mne se to tak líbí!




a taky vyšívám..u králíka jsem na začátku..
Musím říct, že mi to tady moc nejde,
protože tu nemám dobrou lampu, 
budu pokračovat doma.


Náměty jsem čerpala z Pinterestu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.