středa 25. února 2015

MÁM ASI TOHO NĚMCE

už je to  tak!
Představte si, co se mi dnes stalo.
Učila jsem informatiku 
a po skončení hodiny 
jsem se vydala na oběd.
Docela jsem spěchala,
protože jsem dnes měla jít na oční.
Procházela jsem ztichlým nádvořím 
a přicházela k jídelně..
zvláštní klid..
Divné, dveře zavřené..
Uklízečka, která tam stála mi povídá:
"Už jdeš na oběd?"
Já, na to, že pospíchám..
ona, že budu muset ještě čtvrt hodiny počkat..
a vtom mi to došlo!
Středa,
panebože, já ještě učím..
Ani nevíte, jak jsem spěchala ke svým zlatíčkám:o)
Přišla jsem asi o 3 minuty pozdě(ještěže byla předtím přestávka)..
Naštěstí třídní služba měla vše pod kontrolou:o))..
a já na ně málem zapomněla..
Zastavily mě pouze zavřené dveře jídelny..
Nevím, nevím, kdyby bylo otevřeno, 
zda bych na oční neodjela o hodinu dřív..
Alzheimer by měl ze mně radost:o).
Jinak na očním to se mnou nebylo vůbec zlé..
Na blízko oči prý jako rys
a na dálku - půlky..
jako mladá holka:o)).
Aspoň něco pozitivního, 
když už normálně blbnu:o)..
Mějte krásný večer..
mě čeká žehlička:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.