čtvrtek 19. února 2015

JE TO PECH

to si takhle objednáte veliké množství příze.
A čekáte až budete moci pokračovat v rozdělané práci..
Hurá !!
Pošta..balík je tady.
S radostí sobě vlastní rozděláte balík 
a zjistíte, 
že moje režná je úplně jiná než režná, která dorazila..
ach já..
jiné výrobní číslo..
Naštěstí se alespoň jedná o stejnou značku..
mohlo to dopadnout ještě hůř!
A tak dojde k improvizaci..
bude muset.
A poučení?
Příště si musím zkontrolovat správná čísla..




není režná jako režná:o)
Ještě že se ty barvy k sobě hodí !
Moje představa byla deka z jednoho odstínu,
ale člověk míní
a život mění..

----------------
Dnes jsem měla doma návštěvu,
dcera a syn s rodinami.
Petr mi říkal, že četl moje příspěvky 
a zaujal ho prý nejvíc 
trestající příspěvek
o té P :o))..
Hned na to mi připomněl,
co se mi stalo před pár lety 
a čím se dodnes baví celá rodina..
a tak vám ho brzy napíšu..
----
Mějte krásný večer
Vaše
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.