pátek 13. února 2015

MALÉ ODHALENÍ

aneb jak je to u nás s Valentýnem?
Já bych slavila s radostí a láskou,
ale u nás se opět spojí tzv. dva v jednom.
A jak je to možné?
Na Silvestra mám narozeniny a slaví je se mnou všichni..
15. února mám svátek a tak nějak samo sebou se ty dva svátky opět propojí.
Takže vlastně opět slavíme všichni:o).
Proč se příspěvek jmenuje malé odhalení?
No právě kvůli mému jménu.
Jmenuji se Jiřina.
V podstatě skoro všichni mě tak i oslovují, 
s různými obměnami tohoto jména.
Inka je zdrobnělina, kterou mě oslovovala hlavně moje maminka.
Jiřinku si zkrátila na Inku.
No a já před rokem, když jsem si zakládala blog,
chtěla jsem, aby byl i tak trochu anonymní.
A částečně se dá říct, že i je.
Většina lidí, kteří mě znají 
o blogu nemá ani tušení..
jen pár výjimek,
kterým jsem se svěřila
nebo kterým to prozradil manžel.
Navíc, jelikož jsme na chalupě a žádné květinářství poblíž není
a ani jsem si nevšimla,
 že by se manžel chystal nějaké květinářství navštívit:o)!
O dárku ještě také nepadlo ani slovo,
takže asi Valentýn i svátek o víkendu 
proběhnou jen symbolicky!
---
Ovšem já se připomenu:o)
a to hned v pondělí, 
kdy budou nablízku obchody:o)
-----
I když žádný dárek není
 dojde jistě k  políbení:o)
Valentýn i svátek můj,
oslavíme stůj co stůj!
Vám Všem nádherný víkend...
Vaše Inka


Jinak mě samotnou skutečnost, 
 že jsem si na blog dala jméno Inka,
neskutečně těší.
Jak jste si možná všimli,
i já se ráda vracím do vzpomínek
a to jsou pro mě časy,
 kdy jsem tou Inkou opravdu byla.
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.