úterý 17. února 2015

JAK TO DOPADLO?

opět jsem nespala..
nebo spala, ale ani si to nepamatuju!
Můj pocit
- noc bez spaní-
A navíc ruším včerejší předsevzetí.
Rozhodně nemám sílu převlíkat znovu postel!
Zůstanu v srdcích..
-----
Navíc celou noc mě brní pravá noha..
dnes už mě přímo pálí..
Já snad budu muset 
jít k doktorce.
Poznám ji ještě?
Pozná ona mě?
:o))
Jsem prostě nemožná!
Já a doktoři..
Mám je ráda!
Jako lidi,
ale pořád mám tak nějak pocit,
že je nepotřebuji 
a že si pomůžu sama.
---
další příznaky..
Pálí mě i v zádech,
bodavá bolest na vnitřní straně stehna...
a je tu internet..
copak to asi bude..?
brnění nohou, pálení v nohou, pálení v zádech...
Příznaky infarktu..
Panika?
Ne..měřím si tlak..
120 na 83. Tep 76 - nádhera..
hledám acylpyrin...zředím si krev
- není- 
Panika!
Manžel mi doporučil pít!
Tak piju:o)!
Navíc manžel mě uklidnil, 
že všechny tyhle příznaky má taky..
a stabilně.
Nic mi není!
Konec paniky!
Ale asi bych si k té doktorce dojít měla,
dokud tam ještě trefím:o)!
Mějte krásný a klidný večer
a já přeji i dobrou noc:o)!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.