středa 18. února 2015

KNÍŽKA

Koupila jsem dnes knížku.
Pro své vnučky,
ale přiznám se, že je spíš pro mě.
Těším se, jak z ní budu holkám číst,
ale asi si ji nechám doma,
abych jí byla nablízku.
Musím napsat, že se mi moc líbí.
Jsou v ní nádherné ilustrace
Jana Kudláčka
a dokonce v ní je vloženo CD Hradišťanu 
s lidovými písničkami.
Celá knížka básničkami a písničkami
provází  rokem..
A ty ilustrace..aaach!
Když jsem si ji prohlížela, tak jsem si dokonce pohrávala 
i s myšlenkou,ty dva koně vytrhnout 
a zarámovat je do obrazů.
Ale nakonec jsem se rozhodla,
že knížku ničit nebudu,
že jí ty ilustrace patří...
( ale musím říct, že nemůžu napsat, že někdy v budoucnu...)

knížka se jmenuje















citace:" ...je potřebné se ztišit a vnímat zdánlivou samozřejmost  ročního koloběhu
a jeho souvislost s koloběhem lidského života...."
citace: "Vždyť dětská duše v každé době potřebuje jas a vlídnost,
aby mohla oplácet svou průzračností  a nekonečností.Ale možná, že to všechno potřebujeme i my, dospělí,abychom se očima dětí dokázali podívat kolem sebe a viděli věci úplně jinak, protože: " dvanáct je měsíců a každý z nich jinou čepici nosí"..
Jiří Pavlica

MNĚ PŘIJDE KNIHA ÚPLNĚ KOUZELNÁ
a stala se z ní taková láska na první pohled!
Jsem zvědavá, jak se bude líbit Aničce a Emičce..

Vydalo ji nakladatelství Vyšehrad




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.