neděle 22. února 2015

MOJE POPRVÉ

Už dlouho jsem se odhodlávala zkusit háčkované hračky..
Dnes ráno jsem to zkusila..
a nemohla jsem se od toho odtrhnout..
to vás tak chytne,
že chcete vědět, 
jak to dopadne.
Jsem nepřítel počítání a tak jsem dá se říct vše dělala od oka, jen podle obrázku..
Jedna nožička je malinko tlustší než ta druhá..
Ale kdo z nás je dokonalý, že?:o))
No a takhle to dopadlo!
-----
Myška tanečnice je na světě...


a takhle při sešívání..



















Mám z ní radost..
a určitě zkusím něco dalšího ..

Taky ale pokračuji v dece..
a ještě asi dlouho budu..
Nakonec to opravdu nevypadá špatně..
naštěstí se ty odstíny k sobě hodí..



Moc Vám přeji krásný začátek nového týdne..

------
 děkuji za návštěvu:o)
Vaše Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.