pondělí 9. února 2015

JAK SI VÍTR HRÁL

Jak víte, tak jsme na chalupě
Užíváme si jarní prázdniny
a sněhu jsou opravdu hromady.
Manžel ráno vyšel ven,
 počasí opravdu není na dlouhé procházky,
protože dnes  opět fičí.
Za chvíli mě zavolal, ať se jdu na něco podívat.
Po celé stráni jsou prapodivné koule,
které končí , kde se jim zlíbí. 
Nejedná se ani tak o koule, jako kruhy.
Vítr někde nahoře začal foukat a valil před sebou kousky sněhu,
které se nabalovaly
a úkaz je hotov..
A jak to vypadá? 
Není moc dobrá viditelnost,
snad to rozpoznáte :o)








Počasí,jak už jsem říkala..
Psa by nevyhnal,
ale děda si odpoledne usmyslel, 
že se ven jít musí..
A tak jsme šli..
Anička si během začala stěžovat, že má plné boty sněhu.
Emička, aby toho nebylo málo ztratila rukavici 
a tak jsem měla co hledat.
 Ještěže byla černá..
Děda udělal dráhu a tak holky jezdily.
Nejdříve na " podprdeláku" / jak tomu říkají/
a pak vytáhly boby.
Dlouho to ale nevydržely,
protože fučelo pořádně..
pak do tepla,
"kakavíčko" pro holky 
a kafíčko pro nás dospěláky..
Dojedly jsme "blogový" dort 
a nic nám nechybělo..
Snad jen ticho a klid..
Ten tu opravdu není..
holky jsou jak dračice,
buď jezdí na tříkolkách dokola a u toho děsně ječí...
ale teď..
Tak teď si to ticho vychutnáváme..
Holky šly spát!
Já se konečně budu moct chopit háčku
nebo jehly, to ještě nevím..
a něco tvořit.
a Vám přeji také příjemný večer!
Inka
na zimu jsem připravena:o)

a jedéééém:o)

jako v peřině...

původně to měl být sněhulák..máme jen základnu:o(





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.