neděle 8. února 2015

LEDOVÝ


Fotky ještě  ze včerejšího dne..
nádhera..
dnes by se atmosféra dala popsat jedině touto
















----
Já dnes slavím.
Dnes večer to bude právě rok,
co jsem se jako blesk z čistého nebe 
rozhodla, že budu psát blog..
---
Vím, že to pořád není to, co bych si představovala..
ale přináší mi velikou radost..
Manželovi taky:o), může koukat na jakýkoli sport 
a já mu už rok nepřepínám televizi,
 protože jsem na blogu nebo něco tvořím. 
Čtení Vašich blogů mi přináší neskutečné množství inspirace.
----
Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, 
že ho  za tu dobu navštíví tolik lidí
a já děkuji.
Jak už jsem mnohokrát psala,
 každý Vás komentář
mi přináší radost
já dnes přinesu malou radost někomu z Vás,
protože večer vylosuji jednoho,
která vyhraje mou malou narozeninovou soutěž.
....

Mějte krásný nedělní den
Vaše Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.